Elseline & Evelien in Suriname!

Srevidentie

Dankdienst in kraka

Reacties

Reacties

ikke

Hoi Meiden, mooie kinderen op foto maar weet niet echt wat het is. heb gezien op tv dat het een kinder (school) gebeuren betreft . de docenten geven all wat zij beheersen. ook in de komende jaren zullen deze gedreven mensen werken voor de jeugd. prachtig toch. mischien heb ik mis. laat even weten toch. deze kleintjes moeten het gaan doen. Niet als zij die er nu zitten. zakken vullen. de mond niet open doen of praten als Brugman. Holle woorden, weinig inhoud. Even komen handtekening zetten (laten zetten), veel geld op hun rekening incasseren en er geen moer voor doen. ik heb in de krant gelezen dat vele blanken hier lekker wonen. geen belasting betalen. om de dooie donder niet. Als ik alle Surinamers zou moeten vermelden die geen $ belasting betalen dan word ik morgen gekapt. ik denk niet dat deze info hier op deze plaats terecht is ondanks jullie blijde en verwarmend zicht op dit land . het moet gewoon mooier worden en het kan. mijn vraag: geef oprecht antwoord. 14 dagen een 5 sterren hotel in Spanje, Marokko, Tunesie, Amerika of anders ter wereld kost minder dan een 3 dagen trip in Suriname. hier moet wat gebeuren toch. woon al ruim 12 jaar in Suriname. hou dit land maar ....... vul zelf in. de kinderen die juliie menen te moeten leren en opvoeden moeten een mentaliteit krijgen van houden van. werken voor. niet het eigen belang maar het groot brengen van.
Pas dan zal Suriname het 17e rijkste land ter wereld worden. Ik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!